2011年10月19日 星期三

學做水晶膠吊咀

2011.10.08





隔左10日至POST上來
之前響GROUPON見到◆水晶膠吊咀課程◆
原價 $260 ~ 但團購價 $99

課程 # AP01 @ 灰姑娘教室
會員$260 / 非會員$300
材料:水晶膠、金粉、珠片、捷克水鑽、各式珠仔及金屬配件
時間:2小時


由於買呢個課程時我的雙腳未有事     所以就買左啦
上堂地點係觀塘     有朋友仔住觀塘   所以搵埋一齊去學

以下相片就係我的杰作    一人整兩個吊咀

先揀布去做底     之後再有半個鐘時間去俾我地設計圖案
等 KIWI 小姐落埋水晶膠後     我地就可以放返 D 配件落去
最後就要等 12HRS 後至會完全乾晒  

而我的杰作就係亂咁擺位    本來係有個設計構思
但未落水晶膠前 D 配件又會周圍郁周圍走

落左水晶膠後又唔記得之前個構想係乜東東
我呢個人太善忘    轉下眼就唔記得   真冇用

我唔接受任何批評架    因為純粹將感覺擺上去
但自己比較交中意款一    原因 ~~~ 唔知

本來呢 D 類似興趣班的堂係唔錯
但裡面有兩隻貓    仲會行來行去   成日係我地後面跑啊跑

我最驚就係動物架啦    乖乖地坐住我就唔驚
但一郁一走我驚都來唔切    個主人又由得佢地

唯有一路做吊咀一路睇實呢兩隻貓有冇走埋來

白貓聽聞好中意食 HANDCREAM 
偏偏朋友仔個袋有食物之餘    仲有HANDCREAM
搞到隻白貓成日走過來   隻肥啡貓仲會響 D 椅子下面走來走去

嚇到我爭 D 叫出來    兩隻貓的尾巴仲好長 TIM

沒有留言:

張貼留言