2012年10月19日 星期五

甜品蒲飛@北海道米PIZZA

呢個月本來諗住已經閃得。。點知仲要留多半個月多少少。。
唉。。之前仲咁開心 PLAN 下去玩。。泡湯了。。

11月3日  YAHOO 團購了 TEA BUFFET。。$98 上網俾左先。。加一時食完再俾。。



呢間我之前都未食過。。不過聽聞佢地的PIZZA 個底米飯來的。。

但我都唔敢期望咁高。。始終一分錢一分貨。。



一坐低。。MENU & 加送雪糕同時放上檯。。
一路食我的最愛雪糕 & 一路睇 MENU。。每人每次只可點兩款。。



以上奶凍不好食。。比起我 N 個月前係 MK  土屋的還要差。。(土屋現已搬到煙廠街)
◆草苺芝士CAKE:超甜。覺得食緊布丁
◆焗朱古力:原來係凍食。失望程度升級。
◆咖啡芝士 CAKE:苦苦的
◆牛乳奶凍:牛乳味超淡
◆白玉子:燉蛋白


最好食的兩款。。原以為吐司會變身為迷你吐司。。
因為餐廳也不想浪費食物。。點知一上檯大大件。。但吐司較乾身

酥皮玉子也不錯。。脆脆的酥皮。。外面的酥皮湯也做不到這麼脆。。


朋友仔話焦糖蕃薯好食。。這是第一輪。。配的是綠茶雪糕。。但雪糕溶得很快。。


朋友仔的第二輪焦糖蕃薯。。這次配的是芒果雪糕。。

至於我點了什麼雨寒天。。似係紅薯粉的物體。。全靠超甜的朱古力雪糕。


最後這兩款也是不太喜歡。。根本就是食雪糕。。其他都是配角。。


沒有留言:

張貼留言