2012年10月19日 星期五

考完了
















呢個 LCCI LEVEL ONE 課程由六月開始到而家
終於結束了     考完了    可以休息了

今日考 1017 難度屬於容易  ~~ 1517 難度屬於難
例牌有 Trading Profit and Loss & Balance Sheet 呢個我基本上梗有溫書
但唔知點解次次去到考試都平唔到帳    個頭就快爆啦

至於仲有考 Control acc….Purchases & Sales Ledger…Capital & Revenue…Error…Journal
每樣識少少    做少少   要全對的話對我來講有好大難度
每樣拎少少分應該冇咩問題掛
我但求合格咋     CREDIT 就夠架啦

其實我呢次算叻架啦    先唔理做得對與否
兩粒鐘我就做完    淨返半粒鐘就 Double check

呢個完成後    就要開始搵野做啦
其實我有諗過搵咩工    多數都係文職
政府工最好係坐係門口    或者係咩咩助理等等
中五學歷大把人同你爭呢份工     政府工梗好啦   鐵飯碗喎

政府工等於長期飯票    起碼唔會遲出糧    五天工作   銀行假   人工仲逐級跳

做過勞工處的我就知唔錯啦    有時有人會請食糖水    D 人都 NICE

沒有留言:

張貼留言