2012年1月7日 星期六

又飛台北啦~第三天

2011.12.31

唉….又係冇食旅館的早餐….
第一站先去「光南大批發」…要節省時間所以坐小黃去…
同司機講要去武昌街…點知個司機以為我地要去文昌街….
嘩….兩條路爭好遠喎….我見佢上高速就知唔對路…
平時坐 TAXI 我都唔會同司機講野架….冇野講嘛….
我見唔對路我就同司機講…如果唔係我對腳受傷左我都行路啦….
好近咋嘛….台北車站後面….行都行到啦….佢聽聽下至 GET 到我地要去武昌街….
再響高速彎返落去 YMCA 果邊…我見個跳錶跳到百幾二百….幾驚佢怨我講唔清楚老屈我丫!!!
好彩個司機最後都計返 NT100….唉….我講得好清楚架啦….自作聰明的司機!!!

光南 D 野都加左價….想當年( 頂….只不係 2010 年咋嘛 )….
個菜瓜精華露 NT69 咋….呢次去竟然 NT159….嘩…咁好市?!?!
好似兩支裝菜瓜水 / 180ml 支我之前買 NT139….而家升到 NT199…

去完光南大批發就過去高鐵站拎車票…之後再坐捷運去信義牽光三越買飛牛牧場布丁
我記得 2010年時係 only 3粒….而家變成 4粒….
之後一次過響信義三越坐小黃返 hotel….再坐去高鐵站….
好在潮州話同台語有少少相似….好多時都可以借來用用….
同行朋友聽唔明….淨係問我究神講乜…哈哈哈

同好幾年前我帶個中學朋友仔加埋我媽媽一齊去深圳羅湖逛時….
我同我媽係咁講潮州話….但我個朋友仔又係一個字都聽唔明….



高鐵感覺好似坐緊廣州火車咁…好耐冇坐啦…自從深圳灣可以有車去到廣大附近就唔再坐火車囉…
火車人又多…逼來逼去幾冇 mood….位都爭餐死….又一大堆行李….完全唔理其他人感受!!!

桃園大飯店有好多野都要進步下…明明 booking 時叫我地響 1 號出口等…好在有打去問飯店…
至知原來司機響 9 號出口…仲要唔止我地係咁….好似次次都有呢種情況…..


check in 入房後第一件事梗係想打返香港啦…成日借同行朋友電話打長途唔好嘛….(會俾返錢的)
我之前之所以唔用漫遊係有原因的…..David  以前都會響 Singapore 打俾我…
仲有以前 thai 的親戚又中意打來…但唔係搵我囉…好心就打 home 嘛….

飯店另一需要進步的事…要打去櫃台講聲我要打漫遊…要等開通…
打三次都唔得…結果有位怒氣沖沖的男房務員入來問….勁搞笑囉~~佢一入來又打到喎…
但我唔滿意佢地的服務….

男房務員: 又怎樣啦
我: 打不出去啊…電話一拿起來就是打不通的聲音啊
男房務員: 現在不就通啦…要我幫你打嗎?? 我怕你不會啊
我: (o 咀左…邊有咁串的房務員啊) 不用啦…我會的…不然我怎樣訂你們飯店的房間啊?!

以上對話我勁無奈囉….咁的服務態度仲話四星級??? 笑死我囉!!

可能嫌我地冇俾 tips 又要佢成日走入來….又覺得我地細個唔值得要個年紀大的伯伯房務員幫我地掛!!!
我地訂房有俾錢架喎….應該一視同仁丫….又唔係未住過酒店…五星級我都住過啦!!! 再 cheap d 都住過丫!!!


仲似為四星級店個早餐有幾吸引….一落到去乜都冇…咪同懷寧差唔多….
本來同櫃台講 13:15 坐佢地車去機場….但同行朋友話早 d 好喎…
咁過去同櫃台講啦..唔得咪同我講囉….

夾硬要我地塞係架面包車度…仲要個司機唔幫我地搬上去…但同 d 大陸人就勁客氣喎….
仲要猛咁話 : 快點啦…快點啦…
我 : 那你幫幫我們啊….
司機 : 我只有一隻手怎樣幫你們啊….(他另外一隻手拿著一張名單…應該是車上客人的名單吧)


去到機場…因為坐國泰機所以係 T2 (第二航廈)….冇得同 hello kitty 玩遊戲…哈哈
但同行朋友退稅時….見到 winnie the pooh 氫汽球搞到我咁影相….勁無聊!!!


呢次去台北後….下次唔知幾時再有機會去旅行囉…
所以我將每次旅行當成最後一次…咁先至可以珍惜!!!
帶著回憶去旅行….旅行中有開心有吵架有埋怨有歡笑有無聊…..咁至係旅行!!
唔通目無表情好似出差咩?? 一來一回當成例行公事…

我明白旺季去旅行難免會遇到不公平待遇~~~
希望下一次的旅行帶著期待出去帶著滿足回來!!!

沒有留言:

張貼留言