2011年12月2日 星期五

等待…是很苦悶的感覺


諗返起上次個 Account course 真係諗唔到會識到新朋友仔

大部分同學都係上 excel 堂時互 add facebook 作聯絡
而實際上真係交心的朋友無多

呢類短期 course 可以識到新朋友已經好少有

剛剛收到常會聯絡的朋友仔來電
話佢而家係紅磡個國際都會度企緊 sell 樓盤
竟然見返兩個 020 的舊同學仔
原來佢地係去上 level 2 的堂
仲話仲有其他 020 同學仔架    但係隔離班

唉~~~佢地就好啦   上個堂都見返熟人
到時我去上堂冇個識   乜都要靠自己

我仲以為 level 2 係旺角上堂 tim
但原來又要走返去紅磡    真係唔係咁想   旺角近 d 嘛

而家等 result 等到好悶啊
隔咁耐乜鬼野都唔記得晒   仲話想報 level 2 喎

今日青見社工罕有地來電    問我近況如何
我咪係果句 ~~~~ 都係咁啦!!!

佢問到我的興趣係咩    其實我都唔知喎   
想搵咩工   文職囉    穩定嘛

我的興趣    應該係外語   最近睇韓劇學韓文
個個都識講幾句的例子    一般韓劇都會成日聽到的例如
你好~~~再見~~~怎麼了~~~哥哥(冇人俾我去叫)~~~媽媽~~爸爸~~我愛你(暫時冇得同愛人講)

最常練的就係睇 youtube 學唱韓文歌    第一首學的韓文歌係wonder girl 的***nobody***
之後係 2am 的***死也不能放開你*** and ftisland 的***壞女人***
練到偶的媽媽都話聽到厭晒    唯有轉聽第二首   sj 的***sorry sorry***太難學

而家去唱 k 對我來講都幾浪費   新歌我多數不會   舊歌又洗乜去唱貴 k ???

但如果有人約我去唱 k 我都歡迎   我會即刻上 neway 個網睇下有咩新歌

沒有留言:

張貼留言