2013年6月7日 星期五

爆漿pancake粉波波球 (附食譜)

 

















平時睇完食譜都會參考完再改改自己方式去試整。

呢幾日睇到個材料好簡單而自己屋企都有同樣材料 ge 食譜。

今朝一起身想整來做早餐。諗住應該唔難嘛。

但原來我低估左先前步驟。仲要我第一次整用超多時間。


睇食譜就話要200 pancake + 一粒蛋
我實際就無量過數量。但應該都用左差唔多份量。

pancake + 一粒蛋攪勻到唔太手。好似個大波波[圖:粉團]咁。

我就因為無量過pancake粉重量。所以用左好多時間。


再將大波波分開變你想要 ge 大小。因為我仲要放配料落去做夾心。
話明爆漿嘛。可以落自己中意 ge 配料落去做夾心。

唔記得影低落 pan 油炸張相。
請靠想像…….
落油炸我用細火最好炸耐 d…否則入面會未熟。

睇到 d 波波球爆漿出來就完成啦。


但係我諗呢個波波球我只會玩一次。

除非下次又來得無事做先啦。

沒有留言:

張貼留言